[NL-PM] Bericht uit London / Brussel: AFNIC will allow .pm domain names to be registered

Wendy G.A. van Dijk nl.pm at wendy.org
Tue Nov 22 21:20:57 CET 2011

Ik ben bezig geweest met "reserveren" van een hele stapel
.pm-domeinen bij onze favo-registrar (Gandi).  De enigen die niet
geaccepteerd worden zijn nl.pm en be.pm...   die zijn "restricted" en
worden niet in behandeling genomen.  Grom.  Het lijkt er verder op
dat ik toch moet wachten tot 6 december.  Geen pre-reg mogelijk ook
al doen ze wel alles tot en met het accepteren van creditcardinfo.  Rare zaak.

Ik laat van me horen hoe het lukt.  Want ik ben er nog niet klaar mee...

Hum, geen appeltaart en worteltaart dus.

Wendy

http://en.gandi.net/ ).  Daar