[NL-PM] ook perl programmeurs tegen software patenten?

H.Merijn Brand h.m.brand at xs4all.nl
Wed Jun 22 14:37:05 CEST 2005

On Wed, 22 Jun 2005 14:15:53 +0200, Koen de jonge <koen at procolix.com> wrote:

> Hoi,
>
> Heb je een bedrijf of werk je bij een bedrijf dat tegen sofware patenten is?
>
> Zo ja, heb je dit al getekend of ervoor gezorgd dat iemand van de
> directie dat gedaan heeft?
> http://www.economic-majority.com
>
> Ga je woensdag mee naar Brussel naar de 'MKB Europa spreekt zich uit
> tegen softwarepatenten' conferentie?
>
> http://www.economic-majority.com/konf050629/
> http://wiki.ffii.org/Konf050629En

Sidekick: Ik heb her en der nagevraagd wat hierover in het voorgestelde
nieuwe europesche grontwettelijk verdrag stond, maar niemand wist iets.

Dat had mijn stemming kunnen beïnvloeden

--
H.Merijn Brand        Amsterdam Perl Mongers (http://amsterdam.pm.org/)
using Perl 5.6.2, 5.8.0, 5.8.5, & 5.9.2  on HP-UX 10.20, 11.00 & 11.11,